onsdag 2 november 2011

The other side of the story

Godkväll!
Jag är så trött och sliten i kroppen men jag lever. Cyklade till jobbet idag efter att ha spenderat förmiddagen med Jens, vi såg bland annat på nya How I met your mother, älskar den serien.
Fick sedan gå hem tidigare från jobbet idag eftersom det inte fanns mer att göra, lite så nu när det är lov hos många av Serveras kunder. Cyklade hem med Martin till sällskap som skulle samma väg, det var lite skönt för jag är lite rädd för mörkret.

Nu ska jag göra nattamat, tycker egentligen inte om att äta såhär sent men när man jobbat och ätit vid 17-18 så längtar magen efter kvällsmaten som borde landat några timmar efter middagen. Imorgon ska jag sova ut och ta en springtur innan det blir att jobba igen!

Hoppas ni mår bra. Ha en underbar torsdag när ni vaknar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar