måndag 7 november 2011

I'm getting pancakes

Godkväll!
Allt bra? Klart det är, det är måndag, ny vecka, vi är inne i november och snart är det mycket roliga saker som händer!

Jag kom precis hem till syster efter att ha spenderat helgen med Jens i Smedbyhuset eftersom hans föräldrar är i Cambridge och hälsar på Jens syster som bor där. Är lite trött så kommer säkert snart somna, vilket bara är positivt eftersom jag ska upp kl 5 imorgon och åka till jobbet.
Jobbar dag den här veckan, det känns bra för då hinner jag säkert umgås lite efter jobbet, när jag jobbat kväll känns det inte som jag gör så mycket mer än mat till jobbet och tar en löptur innan jag börjar, skönt med variation har jag alltid sagt.

Innan det är dags att sova ska jag bara äta lite först, syster ska göra pannkakor med glutenfritt mjöl så jag tål, och det tackar jag inte nej till, kanske blir några över till jobbet imorgon också!

Ha en jätteskön kväll och sköt om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar