torsdag 24 november 2011

Another day and I feel like falling

Hej på er!
Mycket trevlig kväll igår på Asken med trerätters för min del och några glas vin. Det var härligt, mitt i veckan. Synd bara att man behövde gå hem och sova tidigt, hade gärna suttit kvar eller gått vidare till en trevlig pub, och fortsatt umgås med världens bästa kille. Har jag sagt att jag längtar tills vi bor tillsammans? För det gör jag. Vill också unna mig lite mer sådan typer av saker mitt i veckan, ta ett glas vin, gå ut och äta, laga en riktig festmåltid. Det är livskvalité.

Idag har jag jobbat, jobbade så mycket att jag helt missade lunchen så nu är jag hungrig. Har min far på besök så vi ska äta lite och fira att han fyller 49 år idag!

Hoppas ni mår bra och har en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar