tisdag 25 januari 2011

Kyligt och mörkt

Ja, har ni varit ute idag? Det var jättekallt om man jämför med tidigare. Det bet lite i låren och i ansiktet. Idag träffade jag stjärnan på stan en sväng innan vi gick upp till mig och bokade flygresa till Bergen i Norge för att hälsa på våran vän bella-bus i mars. Älskar att boka in saker i framtiden så man har något att kämpa för och se fram emot.

Efter detta följde jag med Jens till The Phone House där han hämtade ut sin nya iphone. Har jag berättat att jag förmodligen kommer köpa en HTC HD mini? Jag blev såld redan igår trots att den saknar kameralampa. Jag väntar dock ett par månader, väntar ut mitt pågående abonnemang.

Snart ska jag gå och träna ett pass station medel och det ska bli riktigt skönt. Vi hörs ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar