lördag 29 januari 2011

Goder morgon

Lördagmorgon. Vaknade kvart i elva lite seg men inte bakfull. Något inom mig sa att jag hade bokat ett pass på Friskis och Svettis klockan 12 så var tvungen att starta datorn och titta och javisst hade jag det. Spännande. Minns för några veckor sen när jag gick på ett pass kl 12 och tyckte det var lite segt eftersom kroppen inte riktigt vaknat kändes det som. Men det ska nog gå bra.

Var i alla fall riktigt trevligt igår på Manesa och även på Asti även om vi ganska snabbt fick vända när vi kommit dit för att de ville se legitimation och Jens inte hade något med sig.. Det har aldrig tidigare hänt mig att de frågat om legitimation på en restaurang när man beställt alkohol, fastän jag mycket väl kan tas för 15. Eller?

Vi hörs sen, nu ska jag packa träningsväskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar