lördag 22 januari 2011

07- Min bästa vän

Jag har alltid haft en person som jag tytt mig extra mycket till, denna någon har under åren bytts ut då man insett att man trots allt inte var så lika på något plan eller så händer något som inte går att återhämta sig från. Ibland vet jag inte ens själv vad som hände. Jag vet bara att jag trots dessa "bästisar" känt mig som något av en ensamvarg. Och idag har jag svårt med tillit och tror att jag förr eller senare kommer bli grymt sviken.


Men! Trots detta så har jag idag lyckats behålla några vänner som gör mig varm av glädje. De är godhjärtade, kloka, starka, står för vad de tycker och vågar säga vad de känner, och så är de riktigt roliga. Om det är någon jag skulle kunna vända mig till om jag behövde prata eller vill må bättre så är det någon av dessa filurer.
(har dessvärre inte så många bilder på mina favoriter, antingen finns de på min gamla laptop som jag inte kommer åt hårddisken på, eller på en telefon som tappats bort, så 2/3 fick jag låna, tack för det!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar