tisdag 11 januari 2011

06- Min dag

Jag vaknade upp klockan 8.30 första gången men somnade om och gick upp 10.30 då jag satte mig för att läsa lite i min julklapps-bok Postcard Killers av Liza Marklund och James Patterson. Jens vaknade till liv vid 12, då åt vi brakfrukost med bl.a löskokt ägg. Efter detta blev det en snabbdusch och en promenad ut i halkan. Vi gick bland annat förbi Ica och köpte hem till att göra goda räksmörgåsar till sen lunch. Därefter dammsugade jag lite grann och fortsatte läsa i min bok.

Klockan 17.30 gick jag till Friskis och Svettis och provade på Station medel för första gången vilket var riktigt skoj, tufft men kul! När jag kom hem så började vi laga mat, rostbiff med klyftpotatis och vitlökssmör. Riktigt gott. Sen satte jag mig vid datorn för första gången idag och har nu suttit här i någon timme. När inlägget är publicerat ska jag gå på toa och sedan göra en macka.

Så var den dagen avklarad. En bra dag! Läste också ut boken, den var bra, mycket spänning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar