fredag 28 januari 2011

Fredag it is

God morgon solstrålar.
Vaknade klockan tio i åtta idag, wii! Håller på i tvättstugan, bokade den mellan 7-14. När jag kommer ner är en man på väg att fylla den ena tvättmaskinen och jag blir lite orolig att jag tagit fel på dag så frågar om han bokat. Nej säger han, och mumlar något om att ifall man inte börjat inom 30 minuter från den tiden man bokat kan någon annan tvätta, uppfattar jag det som.
Sen lägger han tillbaka sin tvätt i påsen, tittar på mina påsar och mer konstaterar än frågar- du ska inte tvätta mer efter det där va, så du är klar om någon timme.. Olyckligt för honom har jag 3 plagg som ska tvättas var för sig i 30 grader så nej, jag är inte klar om någon timme.

Nu ska jag ner och hänga upp det blöta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar