måndag 3 januari 2011

01- Om mig

Det är svårare än jag tror att förklara vem man är för någon som inte redan känner en. Det är svårt att försöka hålla det kort i ett blogginlägg. But lets try!

Jag är snäll och tycker om att vara en bidragande faktor till andras glädje. Tycker om att ha ordning, annars känner jag mig stressad. Jag är hon som på fest hemma plockar bort tomglas och burkar och diskar upp innan jag går och lägger mig för att jag hatar att vakna till stök. Jag hatar att be om hjälp för att jag "klarar allt själv".

Jag är nyfiken och kan lägga mig i konversationer mellan andra genom att fråga vad de pratar om, för jag vill gärna veta. Jag vill ha koll, och kontroll. Jag är lättroad och har nära till skratt. Jag blir sällan riktigt arg, jag kan bli illa till mods om andra bråkar men å andra sidan kan jag i andra situationer skratta åt någon som är arg, det är rätt lustigt.

Jag har dåligt minne. Jag kan komma ihåg saker först när folk berättar det igen. Jag kan glömma av hur filmer jag redan sett utvecklas fastän jag känner igen scener. Ibland talar jag i sömnen. Jag äter gärna och jag älskar att träna och bli helt utmattad.

Jag tänker mycket. Det höll jag nästan på att glömma. Jag håller mycket för mig själv och blir i perioder väldigt låg och då och då rätt nonchalant. Men det är sidor jag hoppas inte visar sig så mycket mer. Mitt mål är ju att vara en solstråle och energiknippe, he he he.

Det var kort och koncist.
Det ska bli roligt att läsa de kommande inläggen för samma syfte, att lära känna mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar