onsdag 28 september 2016

154. Snabbt och effektivt

Hade vår lektion idag som bestod i att vi fick intervjua tre olika chefer inför vår sista uppgift av fem som ska in på fredag. Efter lektionen satte jag mig med Anna och Michelle på UB och rev av fem timmars plugg som resulterade i att jag skrev klart uppgiften och skickade in den! Skön men läskig känsla. Nu dröjer det några veckor innan vi får reda på resultatet av alla dessa uppgifter vi skickat in varje vecka sen vi började på kursen. Hoppas så mycket att jag får godkänt men har ingen bra känsla i magen. Kan bli första gången jag får underkänt.

Annars är jag nu taggad till fredag! Åker till Norrköping imorgon bitti och kommer fram till lunch, så åker vi till Arlanda när Jens slutat jobbet. Har kikat på bilder på Instagram med hashtaggen Podgora och det ser så fint ut. Har redan ångest för att vi ska behöva åka hem på fredag nästa vecka. Ska i alla fall bli skönt och jag hoppas på fint väder och mysiga kvällar. Har redan packat en väska som är i Norrköping. Nu är tanken att jag ska göra matsäck till imorgon, göra någon mat att äta nu och bara njuta av att jag inte har något med skolan att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar