onsdag 21 september 2016

152. Septemberförkylningen

Onsdag och solen skiner in genom fönstret medan jag sitter och pluggar. Har valt att stanna hemma och plugga i veckan istället för att gå till UB eftersom jag varit förkyld sen i lördags. Det har gjort att jag känt mig hängig och trött. Har haft svårt att sova, dels p.g.a. att jag inte kunnat andas med näsan och jag hatar det samt att jag tänker för mycket. Har vaknat mitt i nätterna och ibland haft svårt att somna om fastän jag varit riktigt trött. Önskat att någon varit där och slagit mig i huvudet så jag slocknat. Det har varit svårt att fokusera emellanåt,  behöver gå och snyta mig med jämna mellanrum (förstår inte att det aldrig tar slut). Har i alla fall lyckats städa här hemma i veckan, bytt lakan och tvättat fönster vilket gjort det skönare att vara inomhus när det är rent omkring mig. Hoppas jag känner mig frisk snart och kan träna, kan inte leva såhär - jag behöver adrenalinet och ansträngningen. Ska i alla fall bort till Michelle och Anna nu vid lunch så jag kommer hemifrån och får sällskap när jag äter. Kanske kan ventilera lite kring uppgiften vi håller på med och få nya infallsvinklar och ny energi till att fortsätta när jag kommer tillbaka hem. Nu känner jag mig bara seg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar