lördag 17 september 2016

151. På bättringsstigen

Lördag! Gårdagen blev helt ok, vaknade och mådde lite bättre än i torsdags. Dock var det en seg dag, var hängig och täppt i näsan så när vi varit i skolan kände jag mig helt slut. Låg hemma och vilade fram tills jag skulle till Kajsa så vi kunde få skjuts till Tess i Berga (ville inte cykla de 4.5km när jag inte mådde helt bra) där vi skulle vara. Väl där åt vi pizza (jag och Kajsa delade på en glutenfri chevré som var jättegod) och hade en härlig kväll, spelade MIG med matfrågor, tjejerna drack öl/vin med målet att dra ut men jag höll mig till ett alkoholfritt vin som var lite festligare än att dricka vatten, sen tog jag bussen hem vid tjugo över tolv. Då mådde jag inte toppen så var lite orolig för idag men just nu känns det helt OK. Ska ligga inne och vila idag förutom ett snabbt ärende till stan för att inhandla en present till Sofia som bjuder in till fest ikväll (hon fyller 25 imorgon!). Hade så gärna velat träna men får faktiskt vänta tills jag är frisk. 

 Två bilder jag tog igår
När man inte mår bra kan man piffa upp sig med läppstift

Tess gulliga hund Rut



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar