tisdag 27 september 2016

153. Snabbvisit i Kalmar

Har kommit tillbaka till Kalmar efter ett par dagar i Norrköping. Åkte till Linköping i lördags för ett 1-årskalas, min kusins dotter Sigrid som hade fyllt år tidigare i veckan. Därefter följde jag med min familj till Norrköping och direkt till Magda och Hampus för att vara barnvakt åt lilla Milton som nu är 2.5 månad. Det var en mysig kväll med film ihop med Jens som kom och var sällskap. Vi sov även över där. Sen var jag rätt trött efter att inte sovit så mycket under natten när jag gick upp var tredje timme för att mata Milton, blev därför en lugn dag. Gick lite på stan, hängde med Madeleine och Daniel, tittade på tv. Igår tog jag en fika med Sofia och gick på IFK-match där vi förlorade mot Djurgården. Surt! Idag har jag pluggat på bussen ner till Kalmar. Ska till skolan imorgon på en lektion där vi ska intervjua några chefer inför vår sista uppgift för det här första blocket av två i kursen. På torsdag åker jag tillbaka upp till Norrköping för att få skjuts natten till fredag upp till Arlanda. Jag och Jens åker till Kroatien en vecka!

Längtar!

Mamma och jag på kalas


Gosig unge

Både Jens och Milton somnade i soffan 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar