söndag 11 september 2016

149. Helgen som gick

Idag är det söndag och jag har inte gjort ett skvatt. Vaknade vid halv tio och har mest legat i soffan, vilat, haft teven på och tittat på nyhetsmorgon samt repriser av program som rullat på medan jag surfat runt på mobilen. Känner mig något seg idag på grund av gårdagens party men hade en grymt kul dag. Den började med en tripp till IKEA med Michelle och Anna för en lunch, sedan gick vi med i pridetåget i stan vilket var super härligt. Det var mycket kärlek och glädje. På kvällen gick jag och Michelle hem till en klasskompis på lite fest, den gick vidare för några av oss till Olearys innan jag och Angelica ifrån klassen avslutade på Max. Kom hem vid tre och det händer inte så ofta längre.

Hade också en härlig fredagkväll hos en annan Angelica med Michelle och Anna, vi pratade en del och åt lite gott som vi bakat, sen såg vi på film. Idag ska jag träna ett power pass som vanligt på söndagar. Sen blir det att se IFK mot Jönköping på stream. Ska väl laga lite mat också, men nu tänkte jag gå en promenad för att komma ut lite denna blåsiga söndag.

Michelle och Angelica i fredags

<3

Blev tatuerad 

Med Michelle och Anna


Med Angelica och Michelle

Pride-färgerna lyste upp vattentornet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar