torsdag 8 september 2016

148. Att komma in i rutiner

Snart är det helg! Och den här gången känns det faktiskt som helg nu när jag och några kompisar sitter på UB varje dag i veckan och pluggar ett par timmar ihop innan vi går hem och gör lite vad vi vill. Det är lite som att ha ett jobb, ett rätt skönt jobb. Känns dessutom härligt att ha dessa rutiner som jag ville få in, att gå iväg varje morgon och få lite gjort för att sen försöka njuta av hemmavistelsen. Dock har jag haft svårt att fokusera emellanåt även på UB denna vecka så jag har pluggat lite hemma på eftermiddagen/kvällen ändå. Till exempel idag. Har precis skrivit klart veckans uppgift, i alla fall nästan. Fattas kanske lite finslip på avslutningen innan jag skickar in den men det känns skönt. Imorgon är det fredag och då tar vi helg!

Mina dagar denna vecka har kantats av detta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar