lördag 1 december 2012

Vinterland

Lördag idag, redan vill jag säga men det har inte gått jättefort. Har jobbat över tre dagar denna veckan 2h per kväll och det har känts bra men varit lite segt om dagarna. Har tränat en förmiddag och klippt mig, klippte av allt i princip. Känns bra och som en ny frisk start för mitt hår som varit lite slitet ett tag, ska försöka hitta ett bra schampo att använda hädanefter som inte sliter på håret så mycket.

Idag fick jag ställa alarmet på 8 för att ställa mig utanför porten och bli hämtad kl 9 av min morbror, moster och lilla kusin som tidigare hämtat mamma. Vi körde till Stockholm för att gå på Mat för livet-mässa i Kista. Har provätit massor gott och köpt massor billigt glutenfritt bröd. Vi tog också en sväng förbi Ikea i Kungens kurva där det inhandlades lite smått. Kom hem till en nystädad lägenhet och blev superglad! Sen lagade vi potatismos och torskrygg stekt i massor med smör. Nu ska vi se På Spåret och äta choklad och drick upp vinet.

Ha en underbar kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar