torsdag 20 december 2012

Ur verkligheten

Om två minuter skulle jag legat på en brits och fått lite skön nack/ryggmassage men för ett par timmar sen fick jag ett sms om att det blev inställt pga sjukdom. Jag som hade sett fram emot det. Får nästan boka en massage och betala ur egen ficka, skulle ju behöva en innan året är slut.

Annars har jag gått hem tidigare från jobbet två dar i rad nu. Igår mådde jag inte så bra på hela dagen, förkylning, surr i huvudet och på det hade jag ingen aptit och kände inga smaker när jag åt. Stämlade ut 1,5h tidigare. Fick vila hela eftermiddagen vilket förmodligen gjorde att jag idag mått helt ok, är fortfarande snorig och lite hängig men känns mycket bättre än igår.

Ska iväg strax och äta på Asken med min storasyster, ett väldigt sent tack-för-gästvänligheten, efter att jag fick bo i hennes lilla etta i ett halvår. Flyttade därifrån första mars.. Men bättre sent än aldrig.

Imorgon är det förmodligen heller inte så mycket att göra på jobbet, det är också därför jag med många andra kollegor fått gå tidigare från jobbet och jag håller tummarna för att jag får gå hem vid lunch och ta långhelg deluxe. Jobbar sen på annandag jul men fyra lediga dar i rad är inte dåligt, jag som inte haft någon semester i år heller. Längtar!

Men nu- MAT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar