måndag 17 december 2012

I den bästa av världar

Vilken helg jag har haft! I lördags gick jag upp tidigt och började baka, glutenfritt bröd och två olika stod på att-göra listan. Skickade iväg Jens som fick handla det sista inför besöket från min mor och två systrar samt morbror med fru och kusiner. De kom invalsandes vid två och stannade några timmar, vi åt fisksoppa och jättesaftig saffranskaka och jag fick öppna ett par presenter, bara grejer jag önskat mig, en klocka, vinglas, lotions och annat smått och gott. Mycket uppskattad eftermiddag från båda håll! När alla gått gick jag och Jens och köpte sushi och såg på På Spåret innan läggdags.

Igår vaknade jag till frukost på sängen och en till present att öppna, i den låg en ansiktsmask och biobiljetter till The Hobbit som vi nyss kom hem från. Dagen var sedan väldigt behaglig, en tur på stan och oxfilé till middag. Perfekt födelsedag!

Filmen var för övrigt super, skriver mer om det imorgon för nu ska vi se dagens julkalender och så ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar