söndag 23 december 2012

It's beginning to look a lot like christmas everywhere you go

Sitter och dricker lite glögg. Tog precis ut en janssons från ugnen och provsmakade, väldigt tillfredsställande! Rörde ihop en liten senapssill förut också.
Annars har jag spenderat fjärde advent med en tripp på stan, hade faktiskt en klapp kvar. Var himla mysigt att gå precis efter att stan öppnat när det inte var fullt så mycket folk som senare ankom. Svängde också förbi biblioteket och lånade tre böcker att läsa i vintermörkret. Sist gick jag förbi mor min för att hämta ett paket som jag köpte till Jens i fredags som inte var inslaget och eftersom jag inte ville riskera att avslöja vad jag köpt bad jag lillasyster ta med det hem till sig och så slog hon in det vackert också!

Nu är det inte många timmar kvar, som jag ser fram emot morgondagen! Först en tur till mamma och vid två blir vi hämtade av Jens mor och far som vi ska spendera resten av julafton med. Ska bli trevligt och jag hoppas jag får plats med massor av god mat!

Nu blir det adventsmys med film och lite skruvar(chips)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar