lördag 22 december 2012

A great big smile

Somnade vid halv tio igår kväll i soffan medan vi låg och kikade på grejer på datorn. Det var skönt. Sen vaknade jag klockan halv tre inatt, då låg jag vaken nästan en timma innan jag somnade om, för att vakna igen vid sex, då satte jag på något på Svt-play på mobilen och somnade rätt fort, och vaknade än en gång vid åtta och satte på något annat på Svt-play och somnade och vaknade vid halv tio och kände att nu är jag så pigg jag kan bli.

Åt risgrynsgröt till frukost, och skinkmacka med senap. En riktig adventsfrukost fastän sista advent inte är förrän imorgon, bus! Efter frukosten gick jag och min kärlek till stan och handlade några sista klappar och lite tillbehör för att laga Janssons frestelse imorgon samt för att kunna lägga in sill som jag gjorde för en stund sen. Gjorde en klassisk löksill. Ska bort till närbutiken och köpa dill för att kunna göra en dill- och dijonsenapssill också. Allt ska med till Jens föräldrar på måndag.

Var också förbi en sväng på Enjoy bar och mat. ett relativt nyöppnat ställe som  var väldigt mysig och ett ställe vi gärna återkommer till.
Nu längtar jag dock till måndag lite. Tycker det ska bli himla mys med jul i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar