söndag 9 december 2012

Du kan ingenting

Vilken fantastisk helg må jag säga. Det började i fredags med en timmes vilostund efter en timmes övertid på jobbet som innebar att jag gick upp klockan 3:20 tidigt, tidigt på morgonen. Vid sju tog jag mig bort till en kollega på jobbet, Memo, som ordnat med jobbfest och bjudit in massa härliga kollegor och efter en trevlig förfest gick vi ner till Hugo och dansade till stängning. Väldigt roligt hade jag och hoppas på att det blir en repris snart i vinterrusket.

Igår var jag rätt så seg men tog mig ändå till min inplanerade träff med Angel, vi tog en sväng på stan och slutade på café Kuriosa med en té och jag åt en god toscaruta. Nöjd och full av energi gick jag hem bara för att gå igen tillsammans med Jens hem till hans föräldrar för att fira hans far som fyller år imorgon. Väldigt trevligt, vi begav oss hemåt efter Så Mycket Bättre och jag somnade till en Johan Falk film, vi har börjat titta på de och jag måste säga att de är förvånansvärt fängslande ändå. Blir nog en till ikväll.

Men nu ska vi till stan en sväng och så ska jag prova att lägga in lite sill och så ska vi tända andra ljuset och mysa.

Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar