tisdag 18 december 2012

En vanlig tisdag

Tisdagar är ju meningen att gå åt helvete, man är beredd på det. Så att jag glömde sätta på vibrationen igen efter bion igår så att jag inte vaknade när alarmet gick igång i sin tystnad och en kollega som skulle ge mig skjuts imorse ringde ett par gånger sov jag. Vaknade och hade en dålig känsla i magen och övertygade mig själv om att jag aktiverat alarmet, men tittade på klockan och den visade halv sju, jag börjar sex..
Så snabbt upp och utan frukost hoppade jag upp på cykeln och trampade för mitt liv till jobbet och stämplade in en timme sen.

Mår bra annars. Om filmen igår, den var helt fantastisk på många vis, handlingen, miljöerna och känslan av att vara på plats. Väldigt sevärd. Synd bara att de andra delarna kommer till lucia nästa år samt i juli året därpå. Som när man gick och väntade på Harry P. Nu i efterhand var det inte så farligt, det var ju värt väntan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar