fredag 21 december 2012

In good times and bad.

Tröttheten. Alarmet gick igång fyra imorse, och sen jobbade jag nästan fulltid, bara en halvtimme tidigare gick jag idag så kom hem till halv två och det är så otroligt skönt en fredag. Eller vilken dag som helst. Så blev det lite bestyr med att vika gårdagens tvätt som hängt över natten i tvättstugan och städa, dammsugnig var min lott idag och det gick smärtfritt men nu, nu när jag satte mig ner blev jag alldeles matt och trött och varm och dåsig. Ska dock hoppa in i duschen nu och sedan möta lillasyster på stan och köpa några sista klappar.

Sen går jag hem och slocknar tror jag minsann. Hel kyckling i ugn ska vi i alla fall tillaga och lite vin ska avnjutas innan jag sover. Och sedan kan vi bra ta det lugnt och invänta julfiradet på måndag, längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar