måndag 30 januari 2012

I've got you babe

Godkväll.
Jag mår bra. Har jobbat idag, när jag var klar för dagen spanande jag in Friskis nya lokaler ute i Ingelsta, jag inte bara spanade, jag tränade i den också. Det var stort, luftigt och fint. När jag kom hem blev det dusch och en omelett innan jag mötte Jens och gick en kvällsprommis i mörkret. Det var härligt, vi pratade bland annat om vår flytt som sker inom en månad.
Jag minns när jag gick och väntade på samtalet om huruvida vi skulle få den eller inte, när jag inte fått någon samtal på hela förmiddagen (de skulle ringa innan lunch om vi var aktuella) så förberedde jag mig på att ringa Jens och säga att vi dessvärre inte fick den. När jag ringer kommer istället han med den goda nyheten att vi blivit godkända och får flytta in i den första mars, de hade inte fått tag på mig pga dålig täckning på mitt jobb. LYCKAN!

Nu ska jag snart sova, upp och jobba imorgon.
Hoppas ni mår bra. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar