tisdag 10 januari 2012

It's never easy to realise what you've lost

Hejhej!
Hoppas ni mår bra. Jag mår bra, känner mig ganska utvilad fast låg. Förmodligen för att jag längtar så mycket till flytten att jag blir utmattad av det. Nu har jag bott hos min storasyster på 25kvm i snart 4 månader där vi haft helt olika livsstilar där jag somnar innan tolv och går upp innan kl tio och min syster går och lägger sig tidigast fyra på morgonen och går upp efter två på eftermiddagen. Det har gjort det svårt att ha gemensamma rutiner.

Längtar mycket till jag bor med Jens igen. Då vi går upp tillsammans, gör frukost ihop, går ut och går en sväng, planerar vad vi ska äta, går till affären tillsammans och lagar mat ihop. Längtar till att somna med hans kropp bredvid mig, hans arm om mig, vakna och låta det första ögonen vila på vara min stora kärlek. Har man vant sig vid att bo med det är det svårt att bo isär och behöva planera in när man ska träffas.

Så är läget. Första mars får gärna vara runt hörnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar