fredag 6 januari 2012

Två fötter i ryggen

Jag är tjejen med fötterna. Det är min systers rygg det handlar om. Min syster sitter och berättar för vår far om hennes nätter med mig bredvid, jag snarkar när jag är förkyld, jag pratar i sömnen, häromnatten hade jag sagt att jag "köpt en iphone för din skull" och jag sparkar henne i ryggen. Jag är en ingen härlig sovkompis med andra ord.

Idag är det fredag, det är röd dag och ingen är på mitt jobb just nu. Jag vaknade till vid kvart i sex imorse i samma stund som min kille ringde mig då han var på väg hem från Pata där ett gäng suttit och sett Sverige ta guld i juniorvärldsmästerskapen. Jag somnade mellan 22-23 igår och kände mig utvilad när jag vaknade men lyckades ändå somna om några gånger medan jag låg och tittade på Grey's, är snart ifatt USA:s sändningar.

Vår far kom in till stan vid elva i förmiddags så nu sitter vi och ordnar med fika och så fort jag publicerat det här ska jag ta fram TP. Jag ska ha revansch, vår far vann i tisdags och jag kom tvåa, det duger ju inte.

Ha en fin fredag, ha en fin helg!

1 kommentar: