söndag 8 januari 2012

I wont let you close enough to hurt me

God eftermiddag. Hoppas ni haft en skön långhelg.
Jag har haft det bra. Vann tp i fredags mot far och syster, vi hann iofs inte spela klart men jag hade alla tårtbitar och var på god väg in mot mitten. med andra ord-jag vann.
Sedan hängde jag med Jens, vi gjorde taco och såg På Spåret och senare också Mr. Deeds, hade glömt hur rolig den är. Eller så var jag alldeles för trött så min humornivå var låg.
Igår var jag mest hemma och tog ett skönt fotbad, städade lite och sedan åkte jag till Jens igen för att gå hem till Pata och Eve för lite festligheter. Det blev både Babyl för att träffa Jens sköna bror och sedan en kortis till Benny Hill (gamla Svea) där det var rock-kväll. Jag och Jens drog dock rätt snart för ett stopp på Max innan vi drog hem och slocknade.

Idag har vi sett skidorna och jublat åt Hellner, vilken man, han blev tvåa. Sedan gick vi till affären för att handla till middagen vi lagar nu- kyckling i ugn med potatisgratäng. Riktigt gottigt!

Hela nästa vecka jobbar jag kväll så nu ska jag njuta lite av resten av söndagen.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar