måndag 16 januari 2012

Don't look back

Hej på er.
Just nu är det inte en jättepepp Maria vid tangentbordet. Är hungrig och lite låg. När jag gick till bussen imorse fick jag för en stund för mig att flytten sker nästa helg, hann nästan börja bubbla inom mig innan en inre röst sa -men vänta lite Maria, det är något fuffens på gång. Då insåg jag att det fortfarande är 1 mars och inte 1 februari vi flyttar, men fem veckor är inte så lång tid heller. Håll med mig.

Gick bra att jobba idag, tycker om att jobba dagpasset, komma hem och känna att man faktiskt kan hitta på något, träffa folk om man så vill. Inte för att jag just idag har några planer. Sitter och bävar inför att gå ut till affären, men måste ha lite grejer. Borde gå och träna så att endorfinerna frigörs men kanske imorgon.

Träffade stjärnan igår som jag skrev, blev ingen Harry men popcorn bjöd hon på och jag kom hem med några plagg efter hennes stora klädrensning, mycket glad blev jag då!

Nej. Nu måste jag ta tag i mig själv.
Ha det gott, må gott, ät gott och sov gott inatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar