torsdag 19 januari 2012

Trudelidu

Godkväll!
Hoppas allt är bra med er. Jag mår bra, har precis ätit omelett med stekta champs, lök och skinka i, tillsammans med sallad och knäcke. Väl godkänt. Lagade mat till lunchlåda imorgon också, det blev falukorv i ugn med potatismos och det potatismoset blev så himla gott! Jag insåg att jag älskar den som mest när det är som minst i, kunde ätit den redan efter att ha hällt i smör och mjölk, simple girl.

Annars har jag äntligen varit på gymmet idag, var segt de första fem-tio minuter sen var det bara härligt. Efteråt gick jag en promenad med min kärlek som jag ska träffa imorgon igen, längtar redan till god mat, kanske ett glas vin och på spåret.

Men först återstår en sista arbetsdag så snart ska jag sova så jag är piggelin imorgon.
Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar