söndag 15 januari 2012

Hur jag älskar spontanitet

Hej!
Hur mår ni? Jag mår bra. Jag har precis lagat kycklingfilé med ris till jobbet imorgon. Kom hem från Smedby precis innan efter att ha spenderat natten där, helt spontant. Det började med att jag bokade en fika med Jens igår efter att ha blivit sviken av far och myst med storasyster.

Efter en god sallad och en kopp te gick vi en sväng i stan där vi mötte Jens mor som bjöd hem oss på middag i Smedby, innan vi tog bussen dit svängde vi förbi Munken och drack ett par glas öl/vin. Sedan lagade vi supergod rostbiff med klyftpotatis och brysselkål och drack ett gott glas rött innan vi parkerade i soffan och myste med choklad framför tv:n.

Idag har jag, Jens och hans bror legat i soffan och tittat på fotboll och film. Riktigt härlig helg!
Nu tänkte jag dock ta en dusch innan jag ska iväg till stjärnan där jag hoppas det visas sista Harry P med popcorn.

Hoppas ni haft en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar