onsdag 1 februari 2012

I will follow you into the dark

Godkväll.
Ska lägga mig och läsa strax, tänkte bara titta in och säga att jag mår bra. Gick upp klockan 4 imorse då jag började jobba kl 5 för att det fanns så mycket att göra så nu är jag rätt trött, men nöjd med dagen. Efter jobbet gick jag och Jens en lång promenad som vi avslutade på saluhallen innan vi tog spårvagnen hem till min syster och stekte panerad torsk och kokade potatis. Mycket god måltid med broccoli och ärtor till det.

Imorgon tänkte jag ta en tur till gymmet efter jobbet. Och sen är det redan fredag. Längtar något till att ta helg, för nu i helgen åker jag och Jens till Tranås för att bo en natt på badhotellet där vi kan mysa och rå om kärleken. Haha "rå om", vilket ordval.

Säger godnatt nu. Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar