lördag 18 februari 2012

What's your story

Lördageftermiddag. Klockan visar strax efter fyra. Jag håller på att bli klar medan jag dricker en god torr cider, en liten fördrink till vad kvällen har att bjuda på, min syster sover, det är nog hennes tredje omsovning eller vad vi ska kalla det. Undrar hur lite hon sover om nätterna egentligen.

Kvällen ja, ska snart ut i regnet för att ta mig ner till Enoteket, har aldrig varit där tidigare så det känns väldigt spännande. Ska möta upp Jens och hans föräldrar för en bit mat för att sedan vandra en kort bit till De Geerhallen där vi ska lyssna på Peter Carlsson och Blå Grodorna, biljetter som Jens fick i födelsedagspresent av hans föräldrar. Väldigt generöst att jag också fick ta del av det! Ska bli en riktigt härlig kväll!

Så nu ska jag blåsa håret och dricka upp mitt glas så tar jag nog spårvagnen ner.
Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar