lördag 11 februari 2012

Like ships in the night

God morgon!
Att vakna kvart i nio när man lagt sig för att sova strax efter två är väl inte ett dugg konstigt. Jag mår bra! Låg och tänkte på lyhörda lägenheter när jag vaknade. Låg nämligen och lyssnade på lite ljud som kom från någon som smällde igen dörren, jag hörde röster, jag hörde steg och fler dörrar som skallrade. Och jag låg och tänkte på vår nya lägenhet som vi snart flyttar till. Den underbara lilla tvåan. Och jag hoppas för allt jag är värd att den inte är lika lyhörd. Att väggarna inte känns som papper och att grannarna där inte spelar musik med så tung bas att det dunkar i mitt hjärta.

Mår i alla fall bra idag. Ska snart iväg till Smedby och göra ett besök hos familjen guldhjärtan. Ikväll blir det middag på Asken! Men nu ska jag in i duschen.,

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar