måndag 27 februari 2012

Lyckorus

Jag borde egentligen sova men jag vill bara kika in och berätta att vi i princip flyttat nu, fastän jag sitter hos syster och ska sova här inatt. För idag när jag var på jobbet så körde hjältarna Jens, hans bror och far flyttlasset hundra meter bort till nya lägenheten utan min vetskap så när jag slutade jobba fick jag åka dit och se att de monterat ihop sängen och börjat lite smått med att packa upp i köket. Så nu längtar jag så mycket till imorgon efter jobbet när jag ska åka HEM och packa upp kläder, gå ner med skit i källaren, åka och handla basvaror och börja leva som sambo igen med min kärlek.

Jag vill skrika att jag är lycklig, Men jag vågar inte.
Jag ser fram emot att göra iordning och köpa nya grejer och känna att man har sitt eget bo.

Men nu ska jag sova.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar