söndag 5 februari 2012

I aint gonna walk the line

Hej på er!
Hoppas ni haft en underbar helg. Jag kan inte klaga. I fredags blev det middag i Smedby, lite fredagsunderhållning på SVT och så sov vi kvar eftersom vi skulle ner till station på lördag förmiddag och fick skjuts av Jens fina föräldrar. Tåget tog oss till Tranås och Badhotellet.

Väl framme gick vi en liten guidad tur innan vi fick en liten fika. Sedan bytte vi till badkläder och gick ner till spa:t för att bada ångbastu och flyta omkring i poolen, vi tog också en tur ut i minusgraderna för att bada tunna, det var härligt. Sedan bjöds det på mycket god trerätters! Vi tog en liten promenad efter maten innan vi intog hotellrummet där vi somna rätt snart.

Idag skulle vi vandrat lite i stan innan tåget gick då vi hade 2.5h att döda efter att vi checkat ut, vi hade dock missat att Tranås butiker håller stängt på söndagar, så frusna gick vi tillbaka till hotellet där de bjöd på kaffet och så dödade vi tiden där istället.

Nu har jag landat lite härhemma, min far är på besök, vi ska gå och se Hamilton på bio ikväll, stjärnan skulle varit med men stackarn mådde inte så bra så jag och far får klara oss själva. Det blir nog mys, hört gott om filmen och popcorn är ju inte äckligt.

När jag kommer hem kommer jag slockna rätt fort då jag sitter och gäspar och är trött redan. Ska vara lite social med far nu så allt gott till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar