fredag 19 oktober 2018

335. Fredag

Skulle gått på yoga imorse men insåg att jag skulle behöva stressa dit så när jag stod och borstade tänderna fem minuter innan passet skulle vara så bestämde jag mig för att dra direkt till UB och plugga istället. Smet iväg för att hålla mitt pass vid 11 men annars har jag hängt där hela dagen. Köpte toast med chevré och valnötter och en "keso med bär" från Ekelunds till lunch. Sen handlade jag och Kajsa lite kaffe och godis så fick vi lite extra energi resten av eftermiddagen. Kände inte att jag fick så mycket gjort. Vill bara vara klar. Kajsa läste min kladd och är helt säker på att jag kommer bli klar till på måndag så får väl tro på det. Är inte helt frisk, är förkyld och känner att det är tungt i huvudet. Försöker ta det lugnt, fysiskt. Men det tar ju mycket på psyket att fokusera på studierna. Snart blir det mat sen får vi se om jag pluggar lite till eller tar det lugnt till imorgon när jag ska hänga på UB igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar