måndag 8 oktober 2018

331. The weekend

Madeleine kom i fredags kväll, då åt vi lite mat och fikade på min goda morotskaka jag bakat. Resten av helgen betade vi av hotellfrukost, stros på stan, busstur till Hansa, promenad, ansiktsmask, jag lämnade lillasyster hemma för att gå på en födelsedagsfest vi båda skulle gått till men syster mådde inte så bra. Var trevligt att träffa mina vänner, Kajsa hade gjort ett musikquiz som var kul! Vi avverkade ytterligare en promenad runt Stensö med en tipspromenad innan hon tåg tåget hem. En härlig liten helg. Nästa helg blir det plugg, det är bestämt sen innan. Nu är det inte långt kvar till vårt paper ska in. Bara att köra på mellan jobb och träning. Tur ändå att Jens jobbar helg så jag inte blir lockad att göra något roligt. 

Här kommer bilderna från helgen: 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar