fredag 5 oktober 2018

330. En dag som går i ett

Sitter och väntar på att Madeleine ska komma hit om två timmar. Skulle egentligen varit iväg på middag men det ställdes in så jag borde plugga men sitter och kollar på Dessertmästarna samtidigt som jag gör annat. Mitt huvud känns helt slut. Dagen började tidigt vid 7 med tvätt, åkte iväg på lite yoga med Studenthälsan. Hem och vika tvätten och byta lakan. Börja städa, tog en paus för att åka iväg och hålla mitt fredagspass på Actic, hem och duscha och fixa lite hemma innan jag begav mig till skolan för ett seminarium. Det gick nog bra, det var ganska avslappnat och jag sa en del saker (det gäller att vara delaktig på seminarier för att få betyg). Sen cyklade jag till Maxi för att handla lite, hem och städa klart och baka en morotskaka som precis blev färdig. Måste snart till Ica södercentrum och handla florsocker som vi tydligen inte hade så mycket kvar av, behöver det till glasyren till kakan. Känner att jag kommer somna tidigt ikväll. Hoppas Madeleine också är trött efter jobbet och är ok med tidig kväll.

Hepp ska väl cykla till Södercentrum, sen ska jag kanske plugga iaf 45min.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar