fredag 12 oktober 2018

332. En enda röra

Jag känner mig så psykiskt instabil i dagsläget. Det är en enda röra i mitt inre. Vill bara att det ska komma en vändning. Något som känns bra, som gör mig lätt igen. Ska snart hålla mitt pass på gymmet och hoppas det ska hjälpa något, få in lite adrenalin och glädje i kroppen. Vaknade tidigt efter att ha somnat sent, hade en sådan dipp när jag skulle sova så fick sätta på en pod i örat för att kunna somna till det. Gick upp och tvättade innan jag skulle på fredagsyogan, blev sen pga tvätten OCH stopp vid järnvägsövergången. Sån osis. Men sprang in i rummet med andan i halsen och hittade något slags lugn och harmoni. Sen skulle jag hämta tvätten som inte hade torkat och sen dess är min kropp i uppror. Allt går fel. Och jag känner mig irriterad. Men det är fredag. Ska plugga nu, kanske göra några ärenden på Giraffen och ikväll bär det hem till Josefin med Mirela, det ska bli mysigt och det ser jag fram emot - har saknat de! Mycket nu med skola och jobb.

Happy friday


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar