torsdag 23 november 2017

277. Han och jag

Idag har jag och Jens varit tillsammans i nio år. Det är knappt så jag förstår att det är så många år. Han höjer mig så mycket, älskar mig så mycket. Jag känner mig så trygg med honom, allt blir bra så länge han är där. Jag kan sakna honom så mycket nu när vi inte ses då jag har praktik dagtid och Jens jobbar kväll. Det känns som han jobbar hela tiden. Vi ska åka till Norrköping imorgon över helgen. Vi ska bland annat ut och äta med hans kompis Charlie och Charlies flickvän. Vi ska bo på hotell och jag ser fram emot att vakna tillsammans. Det blir förhoppningsvis en mysig helg.


När jag kom hem möttes jag av detta. Mitt hjärta blev så upprymt. Och fick lite dåligt samvete för att jag inte köpt något till Jens. Min andra halva.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar