lördag 11 november 2017

275. Några timmar i frisk luft

Har varit ute och gått i flera timmar idag. Har lite ont i huvudet, förmodligen med anledning av drinkarna jag drack igår, som jag trodde skulle ge med sig om jag gick ut lite. Får nog ta en tablett ändå. Var supertrevligt igår, när jag kom hem från praktiken drog jag och Jens till stan för att ta en drink på Kött och Bar som hade en månadens drink jag ville testa. Den var supergod, sen blev det en till och en Ginger Joe innan vi gick hem i ösregn för att laga fiskgryta. Sedan kom Kajsa och Adam för att se fotboll, var en härlig kväll.







Imorse åkte jag och Kajsa till Stadsmissionen när det öppnade. Köpte lite smågrejer bara men oj vad folk det var där! Det är bara öppet två dagar i veckan och idag var det tydligen något kalas för att de funnits i x antal år. Sedan kom jag hem och kröp ner under täcket stelfrusen ett tag innan jag och Jens drog ut för en promenad. Det var härligt, efter att vi gått en lång stund delade vi på oss så fortsatte jag en sväng till. Har precis landat hemma, ätit lite lunch och ska hoppa in i duschen. Får se vad det blir av kvällen, är inte sugen på så mycket umgänge.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar