fredag 17 november 2017

276. Fredag

Var en kort praktikdag eftersom jag bara följde med på frukostmötet, det var ganska trevligt. Sa ifrån lite när två stycken pratade om att jag har tummen i handen för att jag inte visste att navkapslar var något som inte behövdes på en bil. På tal om bilen, jag skulle byta till vinterdäck igår men fick reda på att de inte ville sätta på mina gamla vinterdäck som tydligen är 16 år gamla och knappt hade dubb kvar. Får avvakta med däckbytet till efter besiktning, om den inte går igenom känns det onödigt att lagt 3000kr på nya däck.

Tillbaka till idag. Efter frukostmötet åkte jag och överraskade Kajsa som är hundvakt åt sina föräldrars hundar i Kåremo. Var härligt att få lite energi från henne. Sedan åkte jag och köpte nya träningsskor på kampanj, slängde de nya däcken på återvinningen och svängde förbi UB för att kopiera några sidor ur två böcker och skriva ut en blankett. När jag kom hem ville jag helst lägga mig och sova men tog mig i kragen och gick en promenad medan solen gick ner. Nu ska jag gå bort till tvättstugan och slänga in två maskiner och sen måste jag äta. Blir en lugn kväll hemma framför Idol förmodligen.

Imorse på väg till fredagsfrukost



Fina, fina hundar

 Stannade och tog in vyn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar