söndag 19 november 2017

277. Lets be lonely together

Då var den här helgen snart till ända. Jag sitter på Jens jobb och just nu försöker jag plugga lite. Jag skriver en tidslinje över hur min utvecklingsprocess sett ut under min praktiktid. Det är så tråkigt, mest för att det är jobbigt att känna och tänka. Den här uppgiften ska även vara med i ett seminarium så kan inte ta mig an den på samma sätt som förra uppgiften som bara skulle skickas in och läsas av läraren. Satt tre timmar på tåget från Linköping idag och renskriv mina dagboksanteckningar som jag gjort sen praktikens början, för att få en bra bild över hur det känts och så vidare. Det tog mycket energi kände jag, att minnas tillbaka hur det känts och vad jag tänkt. 

Har annars haft en ganska bra helg. Tog tåget till Linköping igår förmiddag, blev hämtad av mamma och mina systrar på station så åkte vi på kalas för Tilda hos vår morbror. God mat och god tårta bjöds det på. Sen stannade jag över natten hos lillasyster, skrattade så mycket igår kväll. Imorse hann vi äta frukost ihop innan jag skulle ta tåget. Det var mysigt att ses, snart kommer hon och hälsar på mig och då ska vi på julmarknad på slottet. 

Hopp om jag skulle plugga vidare. 






På tåget hem till Kalmar, det snöade i Linköping idag. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar