tisdag 7 november 2017

273. Livet just nu

Livet känns inte kul just nu. Jag vet inte vad det är men jag känner mig inte så glad. Ska snart iväg och träna och hoppas få lite energi och endorfiner från det. Idag på min praktik har jag gått med enhetschefen för integration för att se hur hon arbetar, studiebesök. Tog egen bil ner till Mörbylånga idag och hade ingen tanke på att det är frostnätter nu och bilen behöver skrapas på morgonen. Blev lite stressigt och dessutom började jag åka med dålig sikt innan jag kände att det inte gick och jag fick stanna för att skrapa mer och låta fläkten stå på. Ska förhoppningsvis slippa ta bilen fler gånger efter imorgon, rätt så skönt att bli upphämtad och slippa fokusera på körning när en är trött.

Skickade förövrigt in en uppgift imorse till skolan så nu är det bara två kvar. Hoppas jag blir godkänd också, orkade inte lägga så mycket kraft på den eftersom den inte ska redovisas i ett seminarium eller dylikt.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar