fredag 30 juni 2017

240. Dygnsvisit till Norrköping

Jag var ledig i dagarna tre i veckan så tog bussen till Norrköping på onsdagen, hann med att träffa mamma, Jennifer och Sofia på en liten fika innan det var dags för sängen. Under torsdagen åkte jag ut till Ingelsta och Maxihuset för att träffa Rebecka och hennes 6 månaders Luke! Vi gick runt i klädbutikerna och lunchade på Lindahls. Sedan var tanken att jag skulle skriva under mina uppsägningspapper på Martin & Servera men ingen av cheferna var där när jag kom. Tog istället en promenad hem till mamma (en sträcka på 5km) för att hämta min ryggsäck och sen in till stan för att möta Sofia och fördriva lite tid innan bussen till Kalmar gick tillbaka. Shoppade dock inget men var en trevlig dag. Var inte lika trevligt när jag stod och väntade på bussen som jag tog reda på genom Swebus hemsida skulle bli en timme sen. Så vandrade omkring en timme på station innan jag äntligen kunde åka hem.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar