onsdag 14 juni 2017

235. Inte min dag

Jag vet inte varför men jag känner mig nedstämd idag. Nära till tårar rent av, har känt mig nere ända sedan jag vaknade så förhoppningsvis är det bara en sån dag. Sitter hemma och Kajsa och Adam (är kattvakt sedan fredags) och värmer lite mat vi lagade igår - köttfärssås. Har precis vilat lite i soffan och vaknade super-hungrig. Tänkte äta och sedan bege mig ut för en löptur idag igen, Jens jobbar ikväll så får hänga ensam med katterna som mest håller sig för sig själva. Idag köpte jag förresten en lång kappa jag hittade på Åhlens när jag var där igår, har velat ha en sån tunn och kunde slå till nu när det var 50% rea på Åhlens så fick betala 450kr för den. Annars har vi åkt bort till Hansa för en sväng på Modehuset och Ikea där vi köpte lite smått.

Nu är maten klar så nu ska jag äta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar