söndag 5 februari 2017

193. Hårig tjej

Jag tycker att jag rakar mig för min egen skull, för att jag gillar känslan av att ha lena ben som går emot varann när jag ligger i sängen eller sitter i soffan med korslagda bara ben, Jag gillar heller inte att ha något hår under armarna vilket resulterar i att jag rakar mig flera gånger i veckan. Nu när jag bor själv har jag dock märkt att jag slutat bry mig lite. Jag låter det växa, det är som att jag inte orkar raka mig. Så jag går till gymmet och tränar i t-shirt istället för linne och långa tränings-tights istället för shorts så är det ingen som märker något. Ha ha. Nu har det snart gått en vecka sen jag rakade mig senast och jag blir fascinerad över hur fort det ändå växer, speciellt under armarna. Det är ju faktiskt ännu skönare att raka sig när det gått några fler dagar än vanligt för då blir det sådan kontrast och blir desto härligare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar