torsdag 16 februari 2017

197. Nya spännande saker på gång

Imorse var jag på Actic för att prata med personal-ansvariga och PT:n som fick mig att söka till jobbet som instruktör. Jag tänkte att det var en intervju men Tobias som han hette sa mot slutet av vårt möte att det var mer ett tillfälle för de att träffa mig och se vart jag står och vad jag vill. Ska vara med på Fridas tabata-pass på söndag och observera vad hon gör och någon gång i mars-april får jag åka på utbildning. Känns spännande, läskigt och roligt. De frågade vad som hindrade mig från att bli Sveriges bästa instruktör. Ha ha.

Jag har också varit och lämnat in mitt CV på tre olika butiker, två igår och en idag vilket känns mindre läskigt än jag trott. Det är trevligt att träffa de personal-ansvariga, presentera mig och prata om att jag vill jobba där. Nu håller jag tummarna för att någon hör av sig. Har också tänkt att lämna in på fler ställen. Tar lite i taget. Skickade också in på en tjänst hos IKEA men fick mail om att de gått vidare med andra sökande. Det var dock en tjänst på 30h/veckan vilket jag inte kan ta nu i alla fall. Främst söker jag sommarjobb men gärna ett extra jobb innan också. Hoppa in lite helger och kvällar.

Nu ska jag återgå till skolgöra. Snart kommer Kajsa till UB så vi kan göra en powerpoint till vår presentation imorgon! Sen är det helg, längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar