torsdag 9 februari 2017

195. Torsdagsuppdatering

Sitter i soffan och är lite trött i huvudet. Känner lite spänningar baktill i huvudet. Är allmänt trött också. Har varit på föreläsning idag i två timmar, annars har jag inte gjort något vettigt. Ätit pannkakor till lunch - så gott! Ska strax bege mig mot Actic och dagens pass - Power. Har tänkt lite mer på detta med att söka till instruktör, när jag gick på pass igår kände jag att jag nog ska söka, även om det känns superläskigt! Det är verkligen blandade känslor inom mig. Det vore kul tror jag - återkommer med besked när jag har några.

Annars ser jag fram emot helg även fast inget speciellt händer. Känner för att ta det lugnt, se pensionärs-tv och äta gott. Michelle ska jobba sin näst sista helg på hotell Packhuset så jag tänkte gå dit någon av kvällarna och hänga lite med henne i repan (reception). Annars blir det träning i vanlig ordning, ska försöka komma ut och gå långa promenader med podcasts i lurarna. Har inte alls varit ute och gått på ett tag och jag vill egentligen ta en prommis en gång om dagen för att få luft och rörelse utomhus. Ska försöka komma in i någon slags rutin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar