lördag 18 februari 2017

198. Harmonisk känsla

 Har precis tittat på Skavlan från gårdagen och ätit en hemmagjord pizza. Var ute och gick en lång promenad förut och solen dök upp, den gör mig så lycklig. Jag pratade både med mamma och min lillasyster (som för övrigt snart hälsar på - som jag längtar!) och det var härligt att stämma av läget med dem. Jag skrev inatt på twitter innan jag skulle sova att om jag vaknar med gott välmående (läs: ej bakis) så skulle jag vara lycklig vilket är vad jag känner idag. Jag vaknade av mig själv (har alarm varje dag annars) och det var en lyx bara det att unna mig och jag mådde bra.

Dagens promenad runt Stensö

Gårdagen var superkul. Hade fest här hemma med härliga människor. Vi hade musikquiz som Kajsa och Gustav ordnat som var roligt för det var frågor många kunde svaret på! Mitt lag vann med en ynka poäng, jippi! Sen drog några av oss ut till Sandra som hade kårkväll för Kalmars studenter. Vi dansade och red mekanisk tjur som fanns där. Jag fick en redbull av en random kille med orden "jag såg att du gäspade" ha ha. Jag var nog lite trött eftersom jag också slutade dricka innan vi drog ut. Ändå orkade jag hålla mig vaken till fyra med att diska, dammsuga, städa undan, bädda rent och ta en dusch innan jag bäddade ner mig. Att jag inte drack mer är också en stor anledning till att jag mår bra idag!

Nu ska jag se På Spåret från igår, får se om jag kan skrapa ihop några poäng alls. Kvällen blir superlugn, kommer fortsätta se på serier eller TV eller film.




Mirela, Josefin, jag och Sara


Michelle tyckte mina ögonfransar var supersnygga =))
Blir så glad av komplimanger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar